Studijní program Elektronická kultura a sémiotika zve na přednášku Karolíny Bartošové Sociální sémiotika - Marketing, AI a aplikace v praxi.
Termín a místo konání: čtvrtek 9. 5. od 14:30 v budově FHS v Troji (místnost 2.32).
Přednáška se zaměřuje na oblast sociální sémiotiky, její použití v marketingové praxi při analýze symbolických jevů a jejich dopadu na spotřebitele. Dozvíme se, jak rozpoznat archetypy značek pro pevnější identitu firmy a lepší komunikaci se zákazníky. Využití umělé inteligence v marketingu může pomoci identifikovat trendy a chování zákazníků, což nám usnadní pracovní proces, a názorně si předvedeme, jak na to.
Karolína Bartošová vystudovala magisterský program Elektronická kultura a sémiotika na FHS UK. Magisterské studium dokončila na Macquarie University v Sydney, kde založila firmu zaměřující se na restart marketingu pro malé podnikatele a značky.
Studijní program EKS
Fakulta humanitních studií
Univerzita Karlova
Pátkova 2137/5
182 00 Praha 8 - Libeň
kancelář 2.19
garant studijního programu
tajemnice