• Aktuality

Aktuality

6. května 2024

Přednáška Sociální sémiotika - marketing, AI a aplikace v praxi

Studijní program Elektronická kultura a sémiotika zve na přednášku Karolíny Bartošové Sociální sémiotika - Marketing, AI a aplikace v praxi.


Termín a místo konání: čtvrtek 9. 5. od 14:30 v budově FHS v Troji (místnost 2.32).


Anotace

Přednáška se zaměřuje na oblast sociální sémiotiky, její použití v marketingové praxi při analýze symbolických jevů a jejich dopadu na spotřebitele. Dozvíme se, jak rozpoznat archetypy značek pro pevnější identitu firmy a lepší komunikaci se zákazníky. Využití umělé inteligence v marketingu může pomoci identifikovat trendy a chování zákazníků, což nám usnadní pracovní proces, a názorně si předvedeme, jak na to.


Karolína Bartošová vystudovala magisterský program Elektronická kultura a sémiotika na FHS UK. Magisterské studium dokončila na Macquarie University v Sydney, kde založila firmu zaměřující se na restart marketingu pro malé podnikatele a značky.






Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Studijní program EKS

Fakulta humanitních studií

Univerzita Karlova

Pátkova 2137/5

182 00 Praha 8 - Libeň

kancelář 2.19


doc. Mgr. Jakub Češka, Ph.D.

garant studijního programu


tajemnice


Stránka EKS na Facebooku


Jak k nám