Absolvent ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Komplexní studium mediální komunikace reaguje na stále se zvětšující poptávku po mediální současné době je však za tuto gramotnost považována především technická stránka mediálního znemožňuje pochopit čím dál tím složitější mechanismy uplatňující se v současném mediálním studijní program tyto aspekty pochopitelně zohledňuje; zaměřujeme se nicméně na komplexní naratologickou či ikonologickou analýzu mediální komunikace, opírajíc se o mnohem sofistik vykreslení kulturní perspektivy zohledňovaných fenoménů. Naše absolventka či absolvent tak budou schopni fundovaně vstupovat do odborných i popular ať již se budou týkat fake news, mediálních kauz, reklamních či předvolebních kampaní, nov fenoménů, ale i prostého zpravodajství. Své komplexní porozumění medialitě budou schopni u mediální či kulturní analytici, tak jako tvůrci (ať už reklamních či volebních kampaní, ma propagačních strategií...) či jako vyučující mediální gramotnosti. Akademické zaměření studijního programu prohlubuje navazující v doktorské studium, obecně školení teoretiků mediální komunikace, kteří budou své poznatky a interpretační schopnosti aktuální mediální a sémiotické teorie, nýbrž se budou též sebevědomě orientovat v humanist tradičních přístupech k teorii komunikace.